خانوادهزوج و خانواده

رفتار با خواهر شوهر | 8 راه رفتار با خواهر شوهر

رفتار با خواهر شوهر یکی از موارد حساس و مورد اهمیت برای خانم ها است. به دلیل اینکه مردان به خواهران خود بسیار اهمیت می‌دهند، رفتار با او به یک معضل برای خانم ها تبدیل شده است. این برخورد تعاملاتی بین خواهر‌شوهر و عروس ممکن است خوشایند و ناخوشایند باشد. اگر رفتار خوشایند باشد؛ زندگی خود شما خوب پیش خواهد رفت.

اما اگر رفتار با خواهر شوهر ناخوشایند باشد؛ باعث بروز انواع و اقسام مشکلات و بحث های خانوادگی می‌شود. دلیل این چالش ها، نقش موثر خواهر شوهر است. اگر قصد دارید زندگی آرامی داشته باشید و ارتباط مثبتی با خواهر‌شوهر ایجاد کنید؛ باید از خصوصیات اخلاقی او مطلع شوید و نحوه برخورد با او را بدانید. برای اطلاع از این موضوع حتما از روانشناس کمک بگیرید. جهت دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رفتار‌با خواهر‌شوهر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

رفتار با خواهر شوهر

رفتار با خواهر شوهر

رفتار با خواهر شوهر موضوع حساسی است که اگر مورد توجه قرار نگیرد؛ مشکلات بسیار زیادی به همراه خواهد داشت. اگر قصد ادامه زندگی در آرامش دارید؛ باید با خواهر همسر خود رفتار خوبی داشته باشید تا مورد حمایت او قرار بگیرید. اما اگر هر نوع مشکلی در زندگی ایجاد شد؛ اصلا نباید انتظار حمایت از او داشته باشید.

برای رفتار‌با خواهر شوهر باید برخی از نکات را مورد توجه و برخی را نادیده بگیرید. مثلا اغلب خواهر شوهر ها احساس می‌کنند شما برادر آنها را دزدیده اید یا اینکه بی نقص ترین فرد کره خاکی، برادر اوست. شما باید تمامی این موارد را نادیده بگیرد و حسادت های او را در نظر نگیرید. مشکلاتی که با خواهر‌شوهر ایجاد می‌شود؛ تمامی ابعاد زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهد. به همین جهت برای جلوگیری از هر نوع تنش کمک روانشناس را جدی بگیرید. در این مقاله نحوه برخورد با خواهر‌شوهر را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چطور با خواهر شوهر رفتار کنیم؟

چطور با خواهر شوهر رفتار کنیم؟

برای اینکه رفتار با خواهر شوهر را بدانید؛ ابتدا باید با دقت عمل کنید. شخصیت و رفتار های او را مد نظر قرار دهید و از خود واکنش های شدید بروز ندهید. در این بخش مقاله به سوال چطور با خواهر‌شوهر رفتار کنیم پاسخ داده ایم.

📌 در برخورد اول فوری با او صمیمی نشوید

در رفتار با خواهر شوهر نباید فوری عمل کنید. سعی کنید تا برخورد های اول خود را با مقداری فاصله انجام دهید. در این برخورد نباید تمام راز ها و اسرار خود را بر ملا کنید و بیش از اندازه صمیمی نشوید. دلیل این رفتار، عدم شناخت کافی است. بنابراین تا زمانی که تمامی نکات شخصیتی او را شناسایی نکردید؛ باید در رفتار و اعمال خود کوشا باشید.

📌 به رفتار های او واکنش شدید بروز ندهید | رفتار با خواهر شوهر

یکی از روش های رفتار با خواهر شوهر، عدم واکنش به رفتارهای او است. هرگز به شیوه ای رفتار نکنید که او را حساس تر کنید. اگر نسبت به اعمال و رفتار های او بی تفاوت باشید، از شدت کارهای خود کم خواهد کرد. اما اگر متوجه اذیت شما شود؛ رفتارش را بارها تکرار می‌کند تا شما را آزار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نقش خانواده در ازدواج کلیک کنید.

📌 تا جای ممکن به فراموشی بسپارید

در رفتار با خواهر شوهر باید تا حد امکان فراموش کار باشید. گاهی برای اینکه شما را اذیت کند از خود رفتار های سمی بروز می‌دهد. اما برای آرامش زندگی خود بهترین کار فراموشی است. بهتر است آزار و اذیت های او را با همسرتان در میان بگذارید اما برای انتقام عمل نکنید.

📌 علت رفتار های او را بیابید | رفتار با خواهر شوهر

گاهی رفتارهای خواهر شوهر بیش از اندازه شما را آزار می‌دهد. در همه کارهای شما دخالت می‌کند و اذیت های او تمامی ندارد. برای رفتار با خواهر شوهر در این زمینه، در ابتدا علت رفتارهای او را بیابید. بعد از اینکه خود را بی تقصیر شناسایی کردید؛ از خانواده همسر بخواهید تا رفتارهای خواهر شوهر را کنترل کنند.

📌 خود را با خواهر شوهر مقایسه نکنید

در رفتار با خواهر شوهر هرگز نباید مقایسه وجود داشته باشد. اما اگر احساس کردید که خواهر شوهر برای تحقیر شما هر حرفی را بیان می‌کند، سکوت نکنید. در رابطه با ناراحتی ها و اذیت های او صحبت کنید و جویای علت رفتار او باشید. بدون اینکه واکنش شدید از خود بروز دهید، اگر مقصر هستید بپذیرید و ناراحتی خود را به خوبی بیان کنید.

📌 در مورد احساسات خود صحبت کنید

رفتار با خواهر شوهر باید همراه با بیان احساسات باشد. گاهی خواهر شوهر به شیوه ای رفتار می‌کند که گویی شما یک فرد بیگانه در زندگی آنها هستید. در این شرایط سلامت روانی شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. برای جلوگیری از آسیب های بیشتر، حتما با مادر شوهر و پدر شوهر خود در رابطه با این موضوع صحبت کنید تا با فرزندشان گفتگو داشته باشند.

📌 او را به خود جذب کنید | رفتار با خواهر شوهر

جذب باید در رفتار با خواهر شوهر وجود داشته باشد. برای اینکه او را در تیم خود قرار دهید؛ باید مهربان باشید و سعی کنید با لبخند برخورد داشته باشید. با مهربانی می‌توانید خواهر همسر خود را نرم کنید و احترام خود را حفظ کنید.

📌 از روانشناس کمک بگیرید

رفتار با خواهر شوهر گاهی به هر نحوی باشد؛ دشوار ساز خواهد شد. برای اینکه برخورد مناسبی با خواهر همسر داشته باشید، حتما از روانشناس کمک بگیرید. روانشناسان به شما کمک خواهند کرد تا بهترین برخورد را بنا بر شخصیت خواهر همسر داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله راجع به رفتار‌با خواهر شوهر صحبت کرده ایم. در این برخورد همیشه احترام خود را حفظ کنید و به او نیز احترام بگذارید. رفتار مهربانانه با چاشنی لبخند هدیه دهید تا بتوانید خواهر همسر را به خود جذب کنید. توصیه می‌کنیم که از روانشناس برای برخورد بهتر کمک بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رفتار با خواهر‌شوهر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره